Název: Metody zvyšování konverzního poměru elektronického obchodu
Autoři: Kulich, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na konverzní poměr - ukazatel, jehož využití je nezbytné pro správné vyhodnocování úspěšnosti na intenetu. Teoretická část poskytuje obecné informace o konverzích a konverzním poměru, jejich klasifikaci, způsobech a nástrojích pro jeho měření. Dále také popisuje celou řadu oblastí, jejichž zlepšení často vede k několikanásobnému zvýšení konverzního poměru. Poznatky z této části byly aplikovány na konkrétní situaci společnosti EuroCup Agency s.r.o. a jejího internetového obchodu. Tato společnost se zabývá prodejem sportovních trofejí a upomínkových předmětů. Výstupem bakalářské práce je sada doporučení pro zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu. Tato doporučení vychází z provedené analýzy současného stavu.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4057

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6142


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet