Název:
Návrh marketingové strategie společnosti SIDAT,spol. s r.o.
Překlad názvu:
Marketing strategy proposal for company SIDAT spol. s r.o.
Autoři:
Němcová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Společnost SIDAT spol. s r.o. je v oboru automatizace a průmyslové informatiky úspěšnou firmou. Jako každá firma, tak i společnost SIDAT ale potřebuje pro svůj další růst využívat komunikační nástroje, díky kterým může svou působnost rozšířit a stát se tak jedničkou ve svém oboru. Cílem mé diplomové práce bylo na základě analýzy navrhnout takovou marketingovou strategii, která by firmě dopomohla dostat se do většího povědomí, zajistit si úspěch v oboru automatizace a průmyslové informatiky a stát se jedničkou nejenom na českém, ale i na evropském trhu. Pro dosažení cíle práce byla provedena důkladná analýza všech dosavadních marketingových aktivit, a s pomocí SWOT analýzy byly zhodnoceny příležitosti , hrozby, silné a slabé stránky společnosti. Na základě toho byly vybrány vhodné marketingové aktivity s ohledem na velikost podniku a na činnosti společnosti v oboru informatiky a automatizace, které jsou součástí B2B segmentu. Na závěr byl stanoven časový harmonogram aktivit a rozpočet.SIDAT spol. s r.o. is a very prosperous company in the field of automation and industrial informatics. Like any business, even SIDAT needs to use for its further growth communication tools that would help to extend company activities and become a leader in its field. My diploma thesis objectives were to propose such a strategy based on the analysis that would help the company to get into greater awareness, to ensure company success in the field of automation and industrial informatics and become a leader not only in Czech, but also on the European market. To achieve the objectives I have made a thorough analysis of existing marketing activities. I have evaluated opportunities, threats, strengths and weaknesses of the comapny using SWOT analysis. Based on the results I have selected the appropriate marketing activities considering company size and activities in the field of automation and informatics as a part of B2B segment. In conclusion I have set activities schedule and proposed budget.
Klíčová slova:
B2B marketing; e-marketing; komunikační mix; marketingová strategie; SWOT analýza; B2B marketing; communication mix; e-marketing; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28533