Název: Smyslový a emoční marketing.
Překlad názvu: Sensory and emotional marketing.
Autoři: Mendlíková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kupec, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoční marketing; multisenzorická komunikace; senzorický branding; smyslový marketing; emocional marketing; multisensory communication; sensory branding; sensory marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28538

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72180


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet