Název: Analýza marketingovej stratégie vybranej neziskovej organizácue
Překlad názvu: Analysis of marketing strategy of nonprofit organisation
Autoři: Papcunová, Ivana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čopíková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; neziskové organizace; propagace; marketing; nonprofit organisations; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28576

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72216


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet