Název: Implementace helpdeskového řešení pro správu požadavků
Překlad názvu: Implementation of helpdesk solution for ticket management
Autoři: Myslivec, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Žák, Jaromír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza IS; helpdesk; implementace; ITIL; Kayako Fusion; helpdesk; implementation; IS analysis; ITIL; Kayako Fusion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28327

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72465


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet