Název: Perception of the Hard Rock Brand by Czech University Students
Překlad názvu: Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Autoři: Polák, Ivan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Vítek, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Hard Rock; vnímání značky; výzkum spotřebitele; brand perception; consumer research; Hard Rock

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28663

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72714


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet