Název:
Ochrana spotřebitele a přimý prodej v ČR
Překlad názvu:
Consumer Protection and Direct Selling in the Czech Republic
Autoři:
Machová, Jana ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je ukázat specifika prodeje zboží formou přímého prodeje, zhodnotnit jeho silné a slabé stránky, na konkrétním příkladě pak ukázat a zhodnotit fungování konkrétní společnosti. Dále také vysvětlit, na co by si měl dát zákazník při nákupu touto formou pozor, jak rozpozná nezákonné chování, jak je chráněný a na koho se v případě problémů může obrátit.The aim of the bachelor thesis is to show specifics of direct selling, evaluate its advantages and disadvantages, explain and describe principles of direct selling in a specific company. The thesis also focuses on consumer protection. Analyzed are illegal business practices and other possible dangers for consumers connected with direct selling.
Klíčová slova:
ochrana spotřebitele; Oriflame; podnikání; přímý prodej; consumer protection; direct selling; doing business; Oriflame
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25460