Název: Vernostné programy a ich vplyv na spotrebiteľa
Překlad názvu: Loyalty programs and their impact on consumer
Autoři: Rothmajerová, Jaroslava ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Maláčová, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová komunikace; Média; Podpora prodeje; Spotřebitel; Věrnostní programy; consumer; loyalty program; marketing communication; media; sales support

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27517

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73737


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet