Název:
Ocenění hodnoty vybrané cestovní kanceláře
Překlad názvu:
Evaluation of the selected travel agency
Autoři:
Marešová, Monika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty společnosti CK FISCHER, a.s. pomocí nejvíce používaných způsobů ocenění. Po krátkém vymezení základních problému oceňování a se práce zaměřuje na analýzu makro a mikro prostředí firmy, konkrétně řeší strategickou a také finanční analýzu. Po těchto dvou rozborech se práce zaobírá přímo oceněním společnosti účetní metodou a dvěma výnosovými metodami - pomocí diskontovaného cash flow a ukazatele EVA. Tyto dva způsoby se nejvíce využívají v praxi, proto jsou zde také použity. Pro lepší posouzení hodnoty firmy zde byla vyčíslena i hodnota značky CK FISCHER, a.s. Zakončením je srovnání všech použitých metod a vyvození závěrů z různě určených hodnot.The main goal of the thesis is to settle the value of the travel agency CK FISCHER, a.s. according the most used methods of evaluation. After the short determination of main problems the thesis is focused on strategic and financial analyzes of the company. The practical part is devoted to the evaluation of the company. Three methods are used there -- accounting evaluation method, approach using Discounted Cash Flow FCFF and the third method with the Economic Value Added. These last two techniques are the most exploited in working routine. Lastly the brand value is analyzed, because it is in this case very important part of the firm value. In the conclusion all methods are compared according the possibility of using in different purpose of evaluation.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; CK Fischer; finanční analýza; ocenění; CK Fischer; evaluation; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26141