Název: Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu
Překlad názvu: Analysis of marketing communications of French cosmetic brand on the Czech market
Autoři: Musilová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Jadrná, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; marketingové komunikace; přírodní kosmetika; communications mix; marketing; marketing communications; natural cosmetics

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26150

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74052


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet