Název: Vývoj sociálních sítí a jejich využití v marketingové strategii značek
Překlad názvu: Development of social networks and their use in brand strategy
Autoři: Malíková, Kateřina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; marketing; sociální média; sociální sítě; značky; brands; Facebook; marketing; social media; social network

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23783

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75167


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet