Název: Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Překlad názvu: Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Autoři: Součková, Anežka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Etický kodex; Etický kodex tabákové reklamy; Komunikace; Marketing; Motivy; Sociální kampaně; Sociální marketing; Sociální reklama; Code of ethics; Code of ethics of tobacco advertising; Communication; Features of social campaign; Marketing; Social advertising; Social campaign; Social marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24311

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75907


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet