Název: Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Překlad názvu: Structure and application of guerilla marketing in practise
Autoři: Ertelt, Marek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tošnar, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ambientní média; ambush marketing; buzz marketing; guerilla marketing; mosquito marketing; virální marketing; ambient marketing; ambush marketing; buzz marketing; guerilla marketing; mosquito marketing; viral marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24979

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75959


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet