Název: Reklamní trh v Bulharsku a jeho právní regulace
Překlad názvu: Advertisement Market in Bulgaria and legal regulation
Autoři: Tzvetanova, Neli ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Winter, Filip (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bulharsko; Kulturní odlišnosti; Národní rada pro samoregulaci; Právní regulace; Rada pro reklamu; Reklama; Samoregulace; Výdaje na reklamu; Advertisement; Advertising self-regulation; Bulgaria; Cultural differences; Legal regulation; Media Net price; National Council for Self-Regulation; Rada pro reklamu

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24872

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76264


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet