Název:
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
Překlad názvu:
BTL marketing communications as an incitement to the purchase, applied to Coca-Cola brand
Autoři:
Mahdalová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je složena z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy, jako je marketingový mix a komunikační mix, volba cílové skupiny a cíle marketingové komunikace. Jsou zde popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které jsou rozděleny na ATL a BTL marketingové komunikační nástroje, přičemž větší důraz je kladen na BTL nástroje (sales promotion, direct marketing a nová média). Praktická část je věnována případové studii zaměřené na BTL aktivity firmy Coca-Cola HBC Česká republika. Je zde rozebrána právě spuštěná komunikační kampaň nových ochucených vod značky Bonaqua. Cílem práce je poukázat na rostoucí význam podlinkových marketingových aktivit a jejich výhody oproti ATL komunikaci při oslovení zákazníka.The thesis consists of theoretical and practical part. In the theoretical part important terms like marketing mix, marketing communications, target group and marketing goals are explained. There are also described the individual marketing tools of the marketing mix, which are divided into ATL and BTL marketing tools. The whole thesis is focused on BTL marketing activities like sales promotion, direct marketing and new media. The practical part includes the case study about BTL activities of the company Coca-Cola HBC Česká republika. There is a detailed description of the currently released communication campaign of the new flawoured water Bonaqua. The objektive of the thesis is to point out that BTL activities are more effective when trying to influence the customer and to demonstrate the increasing significance of BTL marketing activities.
Klíčová slova:
ATL marketingové komunikace; Bonaqua; brand; BTL marketingové komunikace; komunikační mix; marketingový mix; nová média; podpora prodeje; PR; přímý marketing; značka; ATL marketing communications; Bonaqua; brand; BTL marketing communications; communication mix; direct marketing; marketing mix; new media; PR; sales support
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24865