Název: Market Entry Strategy for LEDON Lamp GmbH
Překlad názvu: Market Entry Strategy for LEDON Lamp
Autoři: Bihelerová, Judita ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mikulsky, Detlef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: The main goal of this thesis is to set up a vital and pertinent marketing strategy for LEDON Lamp GmbH to enter the UK market with its innovative product. In order to approach the problem correctly, a review of the existing theoretical literature was performed, based on which a thorough secondary and primary research was carried out. The findings include a detailed description of LEDON Lamp GmbH and the UK market, the characteristics of the main competitors, their products and other competing technologies, the possible distribution channels and it also includes a part dealing with the characteristics of British consumers. Furthermore, the research findings are analysed using the tools introduced in the theoretical part of the thesis. Based on those findings and the analysis performed, a market entry strategy and a complete marketing mix are introduced.
Klíčová slova: Marketingová strategie; UK market; Vstup na trh; Market entry; Marketing Strategy; UK market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24859

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76323


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet