Název: Zavedení nového výrobku na trh
Překlad názvu: Introduction of new product to the market
Autoři: Horáčková, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Mohelská, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kontaktní čočky; marketing; supply chain; zavedení produktu na trh; zdravotnický prostředek; contact lenses; introduction of new product to the market; marketing; medical device; supply chain

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23388

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76454


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet