Název:
Zavedení nového výrobku na trh
Překlad názvu:
Introduction of new product to the market
Autoři:
Horáčková, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Mohelská, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce je věnována problematice zavedení nového typu kontaktních čoček značky ACUVUE na český trh. Práce je rozdělena do tří částí. První je především zaměřena na teoretický rozbor standardního postupu zavedení nového produktu na trh, který bývá uváděn v odborných publikacích. Praktická část analyzuje postup zavedení nového typu kontaktních čoček ACUVUE v divizi Vision Care firmy Johnson & Johnson, s.r.o. na český trh. Závěrem práce je zhodnocení marketingové strategie divize Vision Care a stanovení doporučení, jak strategii zavedení produktu do budoucna zlepšit. Požadovaným výstupem práce je vyhodnocení analýzy a stanovení již zmíněných doporučení, které mohou proces zavádění nových produktů divize Vision Care zlepšit a popřípadě i celý proces usnadnit.This Master's Thesis deals with the introduction of the new type of contact lenses ACUVUE to the Czech market. The thesis is divided into three parts. The first is focused on theoretical analysis of the standard procedure for introducing of new products to the market which is possible to find in professional publications. The practical part analyses the introduction procedure of new ACUVUE contact lenses in Vision Care Division of Johnson & Johnson company. Final part of this thesis includes evaluation of the Vision Care marketing strategy and recommendations which can improve the introducing procedure for the future. The required outcome of this work is the evaluation of the analysis and set a few recommendation for improvement of the introduction process for the future.
Klíčová slova:
kontaktní čočky; marketing; supply chain; zavedení produktu na trh; zdravotnický prostředek; contact lenses; introduction of new product to the market; marketing; medical device; supply chain
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23388