Název: Marketingová strategie Hotelu U Kata v Kutné Hoře
Autoři: Domasová, Klára ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá marketingem, jeho aplikací v hotelnictví a cestovním ruchem 21.století. Druhá, praktická část, mapuje součastnou situaci Hotelu U Kata, jeho charakteristiku a součastný marketingový mix. Práce definuje žádaného klienta a možnosti hotelu jak tuto klientelu získat. V závěru práce je vytvořen nový marketingový mix hotelu. Tento mix vychází z budoucí, tak i současné analýzy konkurence a ze SWOT analýzy.
Klíčová slova: Hotel U Kata; Marketing v hotelnictví; marketingový mix; žádaný klient

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4543

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77234


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet