Název:
Marketing a problematika ochrany osobních údajů
Překlad názvu:
Marketing and Data Protection
Autoři:
Kolandová, Kristýna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je uvést, charakterizovat a zhodnotit postupy a etapy při vytváření legislativy v oblasti ochrany osobních údajů na poli mezinárodní spolupráce a přiblížení problematiky ochrany osobních údajů v marketingu. Tato bakalářská práce je rozdělena do pěti tematických rovin. První rovinou je nastínění vývoje mezinárodní spolupráce po vstupu ČR do Evropské unie a analýza postupů při předávání osobních údajů mezi jednotlivými zeměmi. Druhá rovina popisuje průběh Konference evropských komisařů ochrany dat a soukromí. Třetí rovina popisuje problematiku ochrany osobních údajů v oblasti Marketingu. Čtvrtá rovina představuje následky zneužití osobních údajů a přehled sankcí, které s sebou nese porušení a nedodržování daných pravidel či případné zneužití osobních údajů. Pátá rovina představuje poznatky z praxe. V závěru této práce shrnuji současné problémy a nedostatky v rámci mezinárodní spolupráce Úřadu pro ochranu osobních údajů a přínos mezinárodní spolupráce mezi jednotlivými zeměmi.The goal of this Bachelorś Thesis is to introduce, describe and evaluate processes and stages in the development of legislation. This Bachelor Thesis focuses on the personal data protection in five thematic parts. First part is foreign relations, Participation of the Office in International cooperation and transfer of Personal Data Abroad. In the second part this Thesis describes Resolutions of the Spring Conference 2010 of the European Data Protection. The third part describes Data Protection in the relation to marketing. The fourth part represents the consequences of misuse of personal data and review of sanctions. The Fifth part represents practical knowledges. At the conclusion of this Bachelorś thesis is summary of the current problems and shortcomings of the International cooperation and benefits from International cooperation between countries.
Klíčová slova:
Legislativa; Mezinárodní spolupráce; Nový segment trhu; Ochrana údajů; Osobní údaj; Data Protection; International cooperation; Legislation; New market segment; Personal Data
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24373