Název:
Digitální zpracování filmu
Překlad názvu:
Digital Processing of The Motion Picture
Autoři:
Hlavsa, Jan ; Komrzý, Petr (vedoucí práce) ; Kuchynka, Milan (oponent) ; Hřebačka, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Magisterská práce ?Digitální zpracování filmu? se zabývá technologiemi a postupy digitální výroby celovečerního filmu. Porovnává digitální a klasické filmové zpracování a popisuje jejich technologické i ekonomické výhody a nevýhody. Mapuje celý proces výroby celovečerního filmu od jeho snímání až po distribuci. Popisuje technické parametry jednotlivých digitálních zařízení používaných pro snímání, post-produkci a projekci filmů v kinech. Snaží se co nejsrozumitelnější cestou obeznámit čtenáře se základními pojmy, které se používají v digitální kinematografii. Práce se mimo jiné zabývá digitální distribucí a její budoucností s ohledem na normy stanovené iniciativou ?Digital Cinema Initiatives?. Uvádí příklady filmů, které se staly průkopníky různých digitálních technologií. Okrajově se zabývá i využitím zařízení, která nejsou prozatím dostupná, ale informace o nich jsou užitečné pro širší rozhled.The Master Diploma Thesis: ?Digital Processing Of The Motion Picture? concerns new technologies and procedures of the digital production of the feature film. It compares the digital and the classical way of making film and describes technological and economical advantages and disadvantage of both. It shows the whole process of the film production starting with its capturing and ending with the cinema distribution. It describes technical data of the products used for capturing, postproduction and film screening. It explains the basic terms often used in the digital cinematography. It also deals with the digital distribution and what is its future, based on the document issued by the ?Digital Cinema Initiatives?. The thesis also mentions films that have used certain digital technologies for the first time in history. Secondary concern of the thesis is the use of systems that are not yet available. It is good to be aware of them for the future purposes.
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/3898