Název:
Propojení environmentální a dramatické výchovy na střední škole
Překlad názvu:
Linking the environmental education and drama at secondary grammar school
Autoři:
Zemanová, Jana ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce je zmapovat moţnosti propojení dvou výchov ? dramatické a environmentální ? na středních školách. První část práce tvoří teoretický exkurz do historie, cílů, významů a společných principů obou výchov. V následující empirické části popisuji a interpretuji výsledky dotazníkového šetření mezi učiteli SŠ. Cílem šetření bylo zjistit názory a zkušenosti učitelů s propojením těchto výchov. Poslední část je sloţena z několika hodin a bloků vyuţívající metody dramatické výchovy pro prozkoumání některého z environmentálních témat. Uvedené lekce jsem vyzkoušela v praxi při učení na SŠ, proto zde uvádím i reflexe, náměty pro zlepšení a práce studentů.My graduation thesis aims to monitor possibilities of how to connect teaching of two subjects at secondary grammar schools ? drama and environmental education. First part of the theses is a theoretic excursus to history, goals, meanings and common principles of both subjects. The following empirical part describes and interprets results of a research conducted among secondary grammar school teachers, whereof my goal was to prospect opinions and experience of the teachers about connection of the two subjects. In the last part, I offer several lesson plans using methods of drama for the purpose of exploring of some environmental topics. I have tested these lesson plans with secondary grammar school students and therefore I often show the reflection, give suggestions for improving and quote the students? work.
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/5283