Název: The search for ways of enhancement of knowledge base for teaching
Autoři: Tichá, Marie
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Konference/Akce: SEMT'11 - International Symposium, Elementary Maths Teaching, Praha (CZ), 2011-08-21 / 2011-08-26
Rok: 2011
Jazyk: eng
Abstrakt: Poster shows a problem posing as a significant way to improving teachers' knowledge. The presentation focused on the division of fractions. The presentation displayed examples of common misconceptions and their probable cause.
Klíčová slova: problem posing; teachers' competence; teachers' knowledge
Číslo projektu: CEZ:AV0Z10190503 (CEP)
Zdrojový dokument: SEMT 11 - International Symposium, Elementary Maths Teaching. Proceedings, ISBN 978-80-7290-509-6

Instituce: Matematický ústav AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný na vyžádání prostřednictvím repozitáře Akademie věd.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0203502

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-80803


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Matematický ústav
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2011-12-19, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet