Název: Shading of Bézier Patches
Autoři: Kolcun, Alexej ; Bocek, J.
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Konference/Akce: GraVisMa 2009, Plzeň (CZ), 2009-09-02 / 2009-09-05
Rok: 2009
Jazyk: eng
Abstrakt: There are well known shading algorithms (Gouraud, Phong) for the surfaces shading. The problem is that such algorithms just approximate the real shading. Precise shading algorithms require the values of normal vectors at all points of rendered surface. Computation of normal vector for Cartesian and triangular parametric surfaces is presented in the paper.
Klíčová slova: Beziér patch; normal vector surface; shading
Číslo projektu: CEZ:AV0Z30860518 (CEP)
Zdrojový dokument: GraVisMa 2009 Proceedings, ISBN 978-80-86943-92-3
Poznámka: Související webová stránka: http://gravisma.zcu.cz/GraVisMa-2009/

Instituce: Ústav geoniky AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0204975

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81258


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Ústav geoniky
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet