Název: Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
Překlad názvu: Videosequention and their usage by physics education at basic school
Autoři: MATĚJŮ, Petr
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: audiovizuální technika; dataprojektor; didaktická technika; digitální fotoaparát; interaktivní tabule; kinetická energie; potenciální energie; videoanalýza; videokamera; videosekvence; výuka fyziky; audiovisual technology; camcorder; data projector; digital camera; interactive whiteboard; kinetic energy; potential energy; teaching physics; teaching technology; video analysis; videosequences
Citace: MATĚJŮ, Petr. Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/20291

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81502


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-26, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet