Název:
Analýza problematiky firemní identity
Autoři:
Hatlapa, Tomasz ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Obsahem této práce je zkoumání problematiky firemní identity ? nástroje, pomocí kterého se firma (resp. subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Jedná se o komunikaci a prezentaci jak dovnitř vůči svým zaměstnancům, tak navenek vůči široké veřejnosti. Tyto požadavky na komunikaci a prezentaci jsou východiskem pro tvorbu firemního stylu. Tato práce se věnuje podrobněji právě firemnímu stylu, jakožto subsystému firemní identity, a největší důraz klade na jeden z prvků firemního stylu ? logo. Práce konfrontuje teoretická východiska při tvorbě firemního stylu s praktickým vnímáním tohoto stylu. Pozornost je věnována detailům jako jsou barvy, křivky, tvary nebo typografie a jejich vnímání. Práci doplňují analýza čtyř konkrétních firemních značek a stručná anketa.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/341