Název: Mystery shopping - srovnání Sephora vs. Douglas
Překlad názvu: Mystery shopping - Comparison Douglas vs. Sephora
Autoři: Homola, Martin ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Douglas; marketingový výzkum; mystery shopping; osobní prodej; parfémy; Sephora; spotřební chování; toaletní vody; zákaznický servis; colognes; consumer behaviour; customer service; direct sale; Douglas; marketing research; mystery shopping; perfumes; Sephora

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30068

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85926


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet