Název: Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu
Překlad názvu: Customer value as an indicator of competitive success
Autoři: Jenka, Jiří ; Theodor, Michal (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota; komerční úspěšnost; zákazník; competitive success; customer; value

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13418

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9398


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet