Počet nalezených dokumentů: 25554
Publikováno od do

Problematika materiálových zásob k likvidaci ve společnosti TES VSETÍN s.r.o.
Pončíková, Kristýna; Vilém, Lubomír; Vránová, Šárka
2015 - český
Bakalářská práce se zabývá problematikou materiálových zásob k likvidaci ve společnosti TES VSETÍN s. r. o. Teoretická část vymezuje základní pojmy logistiky, popis materiálových zásob a způsoby skladování, vysvětlení pojmu nákup a inventarizace. Na závěr obsahuje teoretická část přiblíţení ABC analýzy a likvidace nepotřebných materiálových zásob. Praktická část obsahuje základní informace o společnosti TES VSETÍN s. r. o., popis materiálových zásob podniku a jejich skladování. Dále je v práci zpracována ABC analýza a termínová analýza materiálových zásob. Cílem bakalářské práce je zjištění, jaký má existence nepotřebných materiálových zásob dopad na hospodaření podniku, návrhy na jejich likvidaci a zlepšení stávající situace. Klíčová slova: logistika; materiálové zásoby; nákup; ABC analýza; termínová analýza; likvidace; logistics; consumable inventory; purchase; ABC analysis; term analysis; disposal Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Problematika materiálových zásob k likvidaci ve společnosti TES VSETÍN s.r.o.

Bakalářská práce se zabývá problematikou materiálových zásob k likvidaci ve společnosti TES VSETÍN s. r. o. Teoretická část vymezuje základní pojmy logistiky, popis materiálových zásob a způsoby ...

Pončíková, Kristýna; Vilém, Lubomír; Vránová, Šárka
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Problematika vnitroorganizačních směrnic v Centru sociálních služeb pro seniory Pohoda, p.o.
Svobodová, Hana; Heczková, Eva; Šilhánová, Jana
2015 - český
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vnitroorganizačních účetních směrnic využívaných v Centru sociálních služeb pro seniory Pohoda, p. o. V teoretické části práce je vytvořen ucelený přehled dané literatury a zdrojů (zákonů) k vybranému tématu. V praktické části je uveden seznam platných a využívaných vnitroorganizačních účetních směrnic v dané příspěvkové organizaci. Další část bakalářské práce je věnována analýze vybraných směrnic. Přednosti a nedostatky směrnic jsou porovnány s literaturou a platnými zákony. V poslední části je navržena inovace daných směrnic, k dalšímu využívání v dané organizaci. Klíčová slova: Směrnice; zákon; účetnictví; příspěvková organizace; legislativa; guideline; acts; bookkeeping; allowance organisation; legislation Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Problematika vnitroorganizačních směrnic v Centru sociálních služeb pro seniory Pohoda, p.o.

Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vnitroorganizačních účetních směrnic využívaných v Centru sociálních služeb pro seniory Pohoda, p. o. V teoretické části práce je vytvořen ucelený přehled ...

Svobodová, Hana; Heczková, Eva; Šilhánová, Jana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Návrh vybraných vnitropodnikových směrnic pro společnost XX spol. s r.o
Zapalačová, Kateřina; Heczková, Eva; Šilhánová, Jana
2015 - český
Bakalářská práce je věnována návrhu vybraných vnitropodnikových směrnic pro společnost XX spol. s r.o. Teoretická část se zabývá vysvětlením významu a účelu vnitropodnikových směrnic, stručnou charakteristikou povinných směrnic a legislativou. Úvodem praktické části je popsána historie a podnikatelská činnost společnosti. Dále je práce zaměřena na analýzu stávajících vnitřních směrnic, jejich aktualizaci a vypracování dvou nových vnitropodnikových směrnic pro společnost. Klíčová slova: Vnitropodniková směrnice; analýza; účetní jednotka; zákon o účetnictví; cestovní náhrady; účetní doklady; časové rozlišení; kurzové rozdíly; opravné položky; řádná dovolená; Internal Accounting Guideline; Analysis; Accounting Unit; Accountancy Law; Travel Reimbursement; Accounting Documents; Accruals; Exchange Rate Differences; Allowances; Regular Leave Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Návrh vybraných vnitropodnikových směrnic pro společnost XX spol. s r.o

Bakalářská práce je věnována návrhu vybraných vnitropodnikových směrnic pro společnost XX spol. s r.o. Teoretická část se zabývá vysvětlením významu a účelu vnitropodnikových směrnic, stručnou ...

Zapalačová, Kateřina; Heczková, Eva; Šilhánová, Jana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016
Lukšíková, Magdaléna; Vylimcová, Šárka; Vorlová, Růžena
2015 - český
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z písemných zdrojů z oblasti marketingu služeb, marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je analyzován hotel Palace, marketingový mix hotelu a swot analýza potřebné k vypracování marketingového plánu na zvýšení tržeb pro rok 2016. Klíčová slova: marketingový plán; marketingový mix; služby; cestovní ruch; marketing hotelu; marketing plan; marketing mix; services; tourism; hotel marketing Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016

Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. V teoretické části jsou zpracovány ...

Lukšíková, Magdaléna; Vylimcová, Šárka; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh
Wezdenková, Aneta; Bačíková, Zdenka; Brišová, Hana
2015 - český
Cílem této bakalářské práce je návrh a zpracování komunikačního plánu Čokoládovny Troubelice na rok 2016 se zaměřením na tabulkové čokolády a koncového zákazníka. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které souvisejí s danou problematikou a následně jsou v práci aplikovány. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix čokoládovny. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současného komunikačního mixu, na které navazuje zpracování důležitých analýz potřebných k cílené komunikaci na B2C trhu. Hlavní část této bakalářské práce tvoří vlastní návrh komunikačního plánu, který zahrnuje i časový harmonogram a finanční rozpočet pro jednotlivé komunikační kanály. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity daných komunikačních nástrojů. Klíčová slova: komunikační plán; komunikační mix; SWOT analýza; reklama; public relations; communication plan; communication mix; SWOT analysis; promotion Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh

Cílem této bakalářské práce je návrh a zpracování komunikačního plánu Čokoládovny Troubelice na rok 2016 se zaměřením na tabulkové čokolády a koncového zákazníka. Teoretická část se zabývá základními ...

Wezdenková, Aneta; Bačíková, Zdenka; Brišová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Návrh na zlepšení marketingového mixu herny
Žáková, Tereza Viktorie; Blecha, Petr; Brišová, Hana
2015 - český
Úkolem práce, nazvané "Návrh na zlepšení marketingového mixu dětské herny", je navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti. Návrhy se budou opírat o poznatky získané z dotazníkového šetření mezi návštěvníky a provedených marketingových analýz. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, objasní pojem marketingový mix, definuje marketingové analýzy, v neposlední řadě se bude zabývat otázkou marketingového výzkumu a dotazníků. Součástí praktické části je kromě zmíněných dotazníků také analýza současného stavu marketingového mixu, situační analýza a SWOT analýza. V závěru této práce jsou uvedena samotná doporučení. Klíčová slova: marketingový mix služeb; situační analýza; SWOT analýza; marketingový výzkum; dotazník; Service Marketing Mix; Situation Analysis; SWOT Analysis; Marketing Research; Questionnaires Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Návrh na zlepšení marketingového mixu herny

Úkolem práce, nazvané "Návrh na zlepšení marketingového mixu dětské herny", je navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti. Návrhy se budou opírat o poznatky získané z dotazníkového šetření ...

Žáková, Tereza Viktorie; Blecha, Petr; Brišová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Komparace produktu "pojištění majetku" na finančním trhu v ČR
Koupilová, Veronika; Šedová, Hana; Vránová, Šárka
2015 - český
Bakalářská práce na téma Komparace produktu "pojištění majetku" na finančním trhu v ČR byla realizována v makléřské pojišťovně Renomia Network. Teoretická část obsahuje literární průzkum základních pojmů z oblasti pojišťovnictví, teorie rizika. Jsou definovány základní pojmy, jako např. pojištění a riziko. Praktická část obsahuje srovnání produktů "pojištění majetku" od vybraných pojišťoven. Ve spolupráci s ostatními pojišťovnami jsou analyzovány jejich nabídky. Výsledkem této práce na základě nabídek od vybraných pojišťoven je výběr nejvýhodnější varianty produktu pro potencionálního klienta. Klíčová slova: Pojišťovnictví; pojistný trh; riziko; pojišťovny; pojištění; pojištění majetku; Insurance; insurance market; risk; insurance companies; premium; property insurance Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Komparace produktu "pojištění majetku" na finančním trhu v ČR

Bakalářská práce na téma Komparace produktu "pojištění majetku" na finančním trhu v ČR byla realizována v makléřské pojišťovně Renomia Network. Teoretická část obsahuje literární průzkum základních ...

Koupilová, Veronika; Šedová, Hana; Vránová, Šárka
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Finanční analýza společnosti Orion OK, a.s. v letech 2011 2014
Kupková, Petra; Kříž, Oldřich; Brázdilová, Petra
2015 - český
Cílem této bakalářské práce je posouzení finanční situace společnosti Orion OK, a.s. a jejího vývoje v letech 2011 až 2014. V práci je analyzováno a zhodnoceno hospodaření firmy a na závěr na základně získaných informací jsou navržena možná opatření ke zlepšení stávající situace. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je část teoretická. Zde je popsána podstata finanční analýzy, k čemu slouží a jaké jsou její cíle a dále pak zdroje, metody a ukazatelé, které jsou následně využity v praktické části. Druhá část práce je část řešící. Zde je nejprve krátce představena společnost Orion OK, a.s. a následně provedena samotná finanční analýza. Jsou použity ukazatele zmíněné v teoretické části. Závěr práce se zaměřuje na vyhodnocení výsledků a na vhodná doporučení pro zlepšení hospodaření společnosti do budoucna. Klíčová slova: Finanční analýza; ukazatele finanční analýzy; horizontální analýza; vertikální analýza; účetní výkazy; rozvaha; výkaz zisku a ztráty; Financial analysis; financial analysis indicators; horizontal analysis; vertical analysis; financial statements; balance sheet; profit and loss account Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Finanční analýza společnosti Orion OK, a.s. v letech 2011 2014

Cílem této bakalářské práce je posouzení finanční situace společnosti Orion OK, a.s. a jejího vývoje v letech 2011 až 2014. V práci je analyzováno a zhodnoceno hospodaření firmy a na závěr na základně ...

Kupková, Petra; Kříž, Oldřich; Brázdilová, Petra
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Analýza konkurenčního prostředí firmy ASP CZECH s.r.o.v rámci zelených produktů
Bezděková, Petra; Frühaufová, Markéta; Kubíčková, Miloslava
2015 - český
Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí firmy ASP CZECH s.r.o. se zaměřením na zelené potraviny, jelikož sledování a znalost konkurentů patří k faktorům, které přispívají k zajištění úspěchu dané organizace. Společnost ASP CZECH s.r.o. je úspěšná firma na potravinářském trhu se zdravou výživou a doplňky stravy. Práce tvoří dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá vypracováním teoretického pojetí konkurence a konkurenceschopnosti. Je zde zařazen Porterův pěti faktorový model analýzy konkurence. Součástí je také vysvětlení SWOT analýzy. Praktická část je věnována profilu společnosti ASP CZECH s.r.o. a analýze konkurenčního prostředí podniku. Jednotlivé metody analýzy podnikového prostředí, mezi které patří SWOT analýza a Porterův pěti faktorový model analýzy konkurence, jsou aplikovány na společnost ASP CZECH s.r.o. Dále se zabývá analýzou jednotlivých konkurentů firmy. V poslední části jsou uvedeny výsledky analýzy a z nich vyplývající doporučení k posílení jeho konkurenceschopnosti. Klíčová slova: Konkurence; Porterův model konkurenčních sil; konkurenční prostředí; SWOT analýza; Competition; Porter's five-factor model of competition analysis; business environment; SWOT analysis Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Analýza konkurenčního prostředí firmy ASP CZECH s.r.o.v rámci zelených produktů

Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí firmy ASP CZECH s.r.o. se zaměřením na zelené potraviny, jelikož sledování a znalost konkurentů patří k faktorům, které přispívají k ...

Bezděková, Petra; Frühaufová, Markéta; Kubíčková, Miloslava
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.
Červenková, Kateřina; Brokešová, Martina; Vorlová, Růžena
2015 - český
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické informace, které se týkají marketingového mixu služeb, jeho nástrojů a také popis SWOT a PEST analýzy. Praktická část obsahuje teoretické poznatky aplikované na konkrétní společnost. Jednotlivé nástroje marketingového mixu služeb jsou popsány v souladu s danou společností. Dále je vypracována analýza SWOT, PEST analýza a jako poslední je vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě výše uvedených analýz a dotazníku je navrhnuto zdokonalení marketingového mixu služeb společnosti. Klíčová slova: Marketingový mix služeb; produkt; cena; propagace; distribuce; SWOT analýza; PEST analýza; Marketing mix of services; product; price; place; promotion; SWOT analysis; PEST analysis Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.

Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické informace, které se týkají ...

Červenková, Kateřina; Brokešová, Martina; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

O službě

NUŠL poskytuje centrální přístup k informacím o šedé literatuře vznikající v ČR v oblastech vědy, výzkumu a vzdělávání. Více informací o šedé literatuře a NUŠL najdete na webu služby.

Vaše náměty a připomínky posílejte na email nusl@techlib.cz

Provozovatel

http://www.techlib.cz

Facebook

Zahraniční báze